OD KOMPANIJE BROSE 35 stabala javora duž Ulice Svetozara Šemića

08:32

22.01.2024

Podeli vest:

Brose/Marko Petrović

U cilju doprinosa lepšoj i zdravijoj životnoj sredini za građane Pančeva, kompanija Brose zasadila je 35 stabala javora duž Ulice Svetozara Šemića, u blizini buduće glavne autobuske stanice. Ova inicijativa naglašava posvećenost nemačke kompanije očuvanju životne sredine i predstavlja njen doprinos zelenijoj budućnosti zajednice u kojoj posluje.

Ceremoniji sadnje prisustvovali su predstavnici Grada Pančeva, kao i mnogobrojni partneri i saradnici kompanije. Akcija ozelenjavanja sprovedena je u saradnji sa JKP Zelenilo Pančevo. Zaposleni u kompaniji, koja je četvrti svetski dobavljač komponenti za automobilsku industriju, lično su dali svoj doprinos sadnji kao volonter.

„Za nas u Broseu održivost nije samo popularna reč. Ona je duboko ukorenjena u našu korporativnu strategiju i služi kao vodeći princip u odlukama koje donosimo, s ciljem da već za godinu dana dostignemo klimatsku neutralnost u procesima gde god poslujemo. Čvrsto verujemo da je održivo poslovanje i naša dužnost – prema kompaniji, životnoj sredini i čitavom društvu. Stabla javora koja danas sadimo ne samo da će ulepšati okruženje i obezbediti čistiji vazduh na lokaciji na kojoj se svakodnevno okuplja veliki broj građana Pančeva, već su ona i korak ka zelenijoj, održivijoj budućnosti kakvoj Brose teži“, istakao je Andi Šmit, direktor za ljudske resurse u kompanije Brose.

 

Drveće je prirodni „čistač“ vazduha, a ozelenjavanje važna mera za upravljanje kvalitetom vazduha, naročito u gradovima kao što je Pančevo, koje se često visoko kotira na listama najzagađenijih gradova. Jedno odraslo stablo može da ukloni i do 50 kg prašine i drugih zagađivača iz vazduha. Istovremeno proizvodi dovoljno kiseonika za dve odrasle osobe i apsorbuje preko 25 kg CO2 godišnje, zbog čega je dragoceni saveznik u borbi protiv klimatskih promena. Drvoredi su u gradovima takođe važan termoregulator u letnjim mesecima jer snižavaju temperaturu vazduha.

Ulaganje u životnu sredinu jedna je od mera koje Brose sprovodi u težnji da dostigne ambiciozne ekološke ciljeve – da do 2039. postane ugljenično neutralna kompanija i da postigne klimatsku neutralnost u poslovanju na svim lokacijama na kojima posluje do 2025. godine. U okviru ovih mera, plan je da se koriste samo obnovljivi izvori energije od 2025. godine, uz godišnji porast energetske efikasnosti od tri odsto. Važnu ulogu u razvoju proizvoda i inovativnih rešenja ima centar za istraživanja i razvoj u Pančevu.

Značajan doprinos održivosti Brose ostvaruje i kroz razvoj samih proizvoda. U svim fazama procesa koriste se reciklirani materijali i cirkularni dizajn kako bi se smanjio otpad. Primera radi, recikliranjem drajvova za e-bicikle godišnje se uštedi 240 tona emisija CO2.

„Više od dve decenije, Brose beleži i procenjuje emisije CO2 svojih proizvoda tokom celog životnog ciklusa kako bi kontinuirano poboljšavao njihov ekološki otisak. Naš najznačajniji mehanizam za unapređenje održivosti je razvoj proizvoda“, naglasio je Matijas Tupi, direktor fabrike Brose Pančevo.

Put od ideje do uspešnih proizvoda koji čine važne komponente za automobile, e-bicikle i e-skutere odvija se baš ovde, u fabrici koja zapošljava više od 700 ljudi, mahom visokoobrazovanih stručnjaka.

Fabrika u Pančevu je deo Brose grupe, porodične kompanije koja je jedna od pet najvećih dobavljača u auto industriji. Svaki treći novi automobil širom sveta opremljen je bar jednim Brose proizvodom. Pametna rešenja kompanije za pristup vozilu i unutrašnjost pružaju veću udobnost i fleksibilnost. Inovativni koncepti upravljanja toplotom povećavaju efikasnost i doprinose zaštiti životne sredine i klime. Brose pristup razumevanju sistema omogućava nove funkcije u svim vrstama vozila – bilo na četiri ili na dva točka. Uključujući zajedničko preduzeće Brose Sitech, kompanija zapošljava oko 32.000 ljudi na 68 lokacija u 24 zemlje.

(Pančevac)

PANČEVKA VALENTINA MIRKOV BRONZANA Atletičarka Panonije stigla do odličja na Prvenstvu Srbije

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.