KREATIVNA I ŠOKANTNA PRIČA: Evo šta je XIAOMI kampanja dokazala sa LAŽNIM fotografom

20:00

27.04.2024

Podeli vest:

Printscreen/yt

Stotine ljudi stajalo je u redu da ih fotografiše poznati italijanski fotograf Masimilijano Toskaneli koji je kao „alat“ za svoju umetnost koristio Xiaomi 14 ultra – telefon, ne profesionalni foto-aparat. Oduševljeni fotografijama svi su uzbuđeno gledali kako su ispali na njima dok im nije otkriveno da je Masimilijano ustvari samo – glumac i da sa telefonom poput ovog svako može da bude veliki umetnik i svako može da ispadne kao foto model. 

Kompanija Xiaomi na sjajan način predstavila je novi telefon Xiaomi 14 Ultra. Veliki broj okupljenih u TC Galerija, želeo je među prvima da vidi uređaj koji pleni svojom kamerom, dizajnom i performansama, ali i da se oproba u ulozi modela pred objektivom poznatog italijanskog modnog fotografa, Masimilijana Toskanelija. On je zbog svog jedinstvenog umetničkog izraza prema estetici prepoznat kao dostojan ambasador i promoter telefona sa jednom od „najboljih kamera ikada“.

Toskaneli, koji je tokom svoje karijere fotografisao mnogobrojne italijanske, a kasnije i svetski poznate zvezde, učestvovao je na mnogobrojnim Nedeljama mode – od Milana, preko Pariza i Londona, sve do Njujorka – i revijama širom sveta. I sve bi to bilo idealno, da je izuzetni fotograf zapravo… fotograf, a ne italijanski glumac, koji je u dogovoru sa kompanijom obmanuo javnost i glumio umetnika svetskog glasa i ugleda!

Ideja od početka kampanje bila je da kompanija pokaže javnosti da je kreirala telefon sa toliko moćnom kamerom, da svako može da napravi profesionalne fotografije i u tome su u potpunosti uspeli!

„Masimilijano je plod naše strategije, marketing alat koji smo kreirali da prenesemo suštinsku poruku ovog uređaja. Zašto brendovi dovode elitne fotografe da koriste njihove telefone? Ne radi se samo o kredibilitetu, već o demonstriranju izuzetnih mogućnosti moderne tehnologije. Sa druge strane, stvorili smo telefon sa superiornom kamerom koji omogućava svakom pojedincu da kreira besprekorne fotografije, bez pređašnjeg iskustva i to smo želeli da pokažemo. Da bi bio vrhunski fotograf, moraš imati genijalni talenat. Da bi pravio sjajne fotke, od sada samo ovaj telefon“, izjavio je Đorđe Jovanović, direktor marketinga kompanije Xiaomi za Balkan.

Pozadinska priča o uspešnom fotografu koji je zaludeo industriju i svet, kreirana je od strane ekipe koja je postavila izmišljenu Wikipedia stranicu, njegov veb sajt prepun AI radova i fotografija, ali i preuzetih od drugih umetnika u dogovoru sa njima. Dodatno, u medijima su plasirani brojni tekstovi o Masimilijanu Toskaneliju, njegovom izmišljenom poreklu i biografiji i dolasku u Srbiju. Da ne prepuste stvar slučaju, kreatori projekta ostvarili su i saradnju sa pravim italijanskim blogerima koji su pisali o Toskaneliju, kao jedinstvenom umetniku. Dakle, sve je bilo „realno“ i nesumnjivo.

I, niko ništa nije posumnjao – više od 300 ljudi čekalo je u redu za stolicu ispred Toskanelija, želeći da „poznati fotograf“ uhvati njihove magične momente i izvuče najbolje iz njih. Svako od njih je dobio svoj odštampani portret besprekornog kvaliteta i mogućnost da se nađe na društvenim mrežama, bilbordima, TV spotovima, kao jedno od lica kampanje „Ti, u oku legende“.

Kreativna i sjajna priča govori nam da je za profesionalnog fotografa potrebno imati neosporni talenat i dobro oko za kadar, ali da, uz pravi telefon i kameru poput ove na Xiaomi 14 Ultra, svako može da pravi odlične fotografije.

(Pančevac/Xiaomi)

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.