Kompanija NIS i Banka „Poštanska štedionica” predstavile su nedavno na benzinskoj stanici „Novi Beograd” zajednički portfolio digitalnih usluga koje su tokom poslednjih pet godina značajno doprinele unapređenju korisničkog iskustva na maloprodajnim objektima NIS-a. Inovativni projekti su omogućili jednostavna, brza i pouzdana rešenja prilikom plaćanja proizvoda i usluga na više od 300 benzinskih stanica NIS „Petrola” i „Gasproma” širom Srbije. Digitalni projekti uključuju, između ostalog, mogućnost instant plaćanja IPS kju-ar kodom na benzinskim stanicama NIS-a čiji je nosilac Narodna banka Srbije, kao i opciju podizanja gotovine uz karticu „Dinakard” u okviru mreže benzinskih stanica NIS „Petrola” i „Gasproma”.
Takođe, 2021. godine „Poštanska štedionica” i NIS su prvi put omogućili uslugu plaćanja računa pomoću NBS IPS kju-ar koda, a iste godine, u saradnji s kompanijom „Viza”, omogućili su korisnicima da na svim benzinskim stanicama NIS „Petrola” i „Gasproma”, uz bilo koju vrednost kupovine, podignu gotovinu uz platnu karticu „Viza”. Dugogodišnje uspešno partnerstvo NIS-a i ove banke dodatno je osnaženo novom inovativnom uslugom koja je uvedena prošle godine, a reč je o mogućnosti odloženog plaćanja ili plaćanja u dve jednake rate, bez kamate, uz karticu „Poštanske štedionice”, na svim benzinskim stanicama NIS-a.Ujedno, NIS je prvi u Srbiji omogućio plaćanje goriva na samom točionom mestu bez potrebe odlaska na kasu, pomoću mobilne aplikacije „Drajv.Go”, koju je do sada preuzelo više od 300.000 korisnika.
Anton Čerepanov, zamenik generalnog direktora kompanije NIS, naveo je da je NIS prepoznat kao kompanija koja je posvećena stalnom unapređenju kvaliteta proizvoda i usluga, jer je cilj NIS-a da stvara nove vrednosti za kompaniju kako bi uspešno odgovorili na sve zahteve i potrebe tržišta.
– Danas možemo da se pohvalimo bogatim portfoliom inovativnih usluga koje su povećale efikasnost. Slobodno možemo reći da NIS, s partnerima, na domaćem tržištu kreira i predvodi digitalne trendove, a unapređenje iskustva potrošača je jedan od ključnih zadataka na putu naše digitalne transformacije. Nastavljamo da radimo na razvoju novih usluga za naše potrošače, a u planu je mnogo zajedničkih projekata koji će dodatno obogatiti funkcionalnost naše mobilne aplikacije „Drajv.Go”, uz podršku naših partnera – istakao je Čerepanov.
Ocenivši da je partnerstvo „Poštanske štedionice” i kompanije NIS u prethodnom periodu uspešno razvijano kroz zajedničke inovativne projekte, Bojan Kekić, predsednik Izvršnog odbora Banke „Poštanska štedionica”, istakao je da su svi dosadašnji projekti doprineli unapređenju novih tehnologija, kao i efikasnosti platnih usluga na benzinskim stanicama NIS-a, a pre svega dobrobiti korisnika tih usluga, što i jeste glavni cilj.