NIS I BEZBEDNOST SAOBRAĆAJA Na putu do nule – vežite se

21:23

06.07.2024

Podeli vest:

NIS

U okviru kampanje „Na putu do nule – vežite se“, Agencija za bezbednost saobraćaja i kompanija NIS realizovali su promotivno-edukativne aktivnosti sa ciljem podizanja svesti o značaju korišćenja sigurnosnog pojasa u putničkim automobilima.

NIS

NISNIS

Svi učesnici u saobraćaju koji su danas posetili GAZPROM benzinsku stanicu „Sokolići 2“ na auto-putu „Miloš Veliki“, imali su priliku da isprobaju simulator čeonog sudara i simulator prevrtanja vozila i da se, u kontrolisanim uslovima na zabavan i bezbedan način, uvere u značaj upotrebe sigurnosnog pojasa, kako na prednjem, tako i na zadnjem sedištu, u prisustvu stručnog osoblja i predstavnika Agencije. Zahvaljujući „pijanim naočarima“, prisutni su mogli da se uvere koliko alkohol i psihoaktivne supstance mogu da utiču na percepciju i rasuđivanje u toku vožnje.

Događaju su prisustvovali Mirko Koković, pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaja, Davorin Perišić, menadžer za upravljanje rizicima u kompaniji NIS, kao i naš proslavljeni automobilista i promoter kampanje „Na putu do nule – vežite se“ Dušan Borković.

Predstavnici Agencije i NIS-a istakli su značaj saradnje institucija i društveno odgovornih kompanija, a sve sa ciljem unapređenja bezbednosti saobraćaja i učesnika u saobraćaju.

„Agencija za bezbednost saobraćaja konstantno sprovodi preventivno-edukativne aktivnosti sa ciljem promene svesti učesnika u saobraćaju i upoznavanju istih sa rizicima koje saobraćaj nosi. Veoma je bitno da podignemo procenat upotrebe sigurnosnog pojasa u automobilima. Podsećamo da je sigurnosni pojas obavezno koristiti kako na prednjem, tako i na zadnjem sedištu. Procenat upotrebe sigurnosnog pojasa vozača i suvozača u Republici Srbiji je 85%, dok na zadnjem sedištu tek svaki peti putnik koristi sigurnosni pojas. To je daleko od cilja kojem težimo, a to je preko 95% vozača i putnika koji koriste sigurnosni pojas. Povećanjem upotrebe sigurnosnog pojasa smanjujemo posledice eventualnih saobraćajnih nezgoda. Svake godine, zbog nekorišćenja sigurnosnog pojasa u saobraćaju, izgubimo više od 100 ljudskih života. Zato apelujemo i na vozače i na putnike da poštuju saobraćajne propise i vezuju pojas, kao najbolji sistem pasivne zaštite vozača i putnika unutar vozila“, rekao je Mirko Koković, pomoćnik direktora Agencije za bezbednost saobraćaj.

NISNIS

Davorin Perišić iz kompanije NIS istakao je značaj saradnje sa Agencijom na polju bezbednosti na putevima.
„Ova kampanja je još jedan od načina na koji NIS, kao društveno odgovorna kompanija, želi da doprinese bezbednosti svih učesnika u saobraćaju. Iz tog razloga sa našim partnerima iz Agencije za bezbednost saobraćaja organizujemo ovaj događaj edukativnog karaktera koji je apel i na vozače i na putnike da poštuju saobraćajne propise, što direktno utiče na smanjenje broja saobraćajnih nezgoda. Mi kao najveća maloprodajna mreža u Srbiji imamo mogućnost da velikom broju građana ukažemo na značaj i način bezbednog ponašanja u saobraćaju. Kroz interaktivne aktivnosti i edukaciju koje danas imamo priliku da vidimo pokazujemo važnost vožnje bez alkohola, kao i važnost korišćenja sigurnosnog pojasa. To su glavne poruke koje ovom kampanjom želimo da pošaljemo“, naveo je Perišić.

NISNIS

Promoter kampanje „Na putu do nule – vežite se“, naš proslavljeni automobilista Dušan Borković, istakao je važnost saradnje svih društvenih činilaca kako bi bili bezbedniji u saobraćaju.
„Današnja akcija pokazuje koliko je važno kontinuirano raditi na podizanju svesti o bezbednosti u saobraćaju. Sigurnosni pojas je osnovna zaštita svakog putnika, bez obzira na to gde sedi u vozilu. Drago mi je da zajedno sa svojim dugogodišnjim partnerima iz kompanije NIS i Agencijom za bezbednost saobraćaja mogu da doprinesem ovoj važnoj misiji,“ rekao je Dušan Borković, najbolji automobilista Srbije i Balkana.
(Pančevac)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.