„Zmajevci“ zakoračili u svet digitalnih inovacija

19:04

28.05.2025

Podeli vest:

Foto: OŠ Zmaj Jova Jovanović

KOVIN – Učenici kovinske Zmajeve osnovne škole aktivno su učestvovali na radionici „Svet senzora – put ka digitalnoj inovaciji“, održanoj 26. maja u Regionalnom centru za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju u Smederevu. 

Događaj je okupio mlade programere i edukatore, a cilj je bio da se osnovcima i srednjoškolcima na interaktivan način približe osnove rada sa senzorima i algoritamsko razmišljanje, koristeći platforme poput Micro:bit, mBot, Arduino i CNC mašine.

Radionicu su osmislili i realizovali nastavnik Siniša Ćulafić i vršnjački edukatori, među kojima su bili i kovinski đaci: Vuk Slavković osmi razred OŠ „Jovan Jovanović Zmaj“, Aleksa Đan prvi razred i Boris Aleksić treći razred GSSŠ „Branko Radičević“.

Foto: Zmaj Jova Jovanović KovinFoto: Zmaj Jova Jovanović Kovin

“Posebna vrednost radionice leži u radu u mešovitim grupama, podstičući saradnju i rešavanje problema kroz algoritamsko mišljenje. Radionica je uspešno inspirisala mlade da načine prve korake ka svetu tehnologije i inovacija, potvrđujući da su praktičan rad i vršnjačko učenje najbolji put ka motivisanju mladih za budućnost u STEM oblastima”, kaže njihova profesorka Dragana Anđelković.

Radionica „Svet senzora – put ka digitalnoj inovaciji“ u potpunosti je ispunila svoju misiju – inspirisala je mlade da naprave prve korake ka svetu tehnologije, programiranja i inovacija. Učenici su pokazali izuzetan nivo zainteresovanosti, kreativnosti i timskog rada.

Ovaj događaj je još jednom potvrdio da su praktičan rad, podrška nastavnika i vršnjačko učenje najbolji put ka motivisanju mladih za budućnost u STEM oblastima. Utisak koji su poneli i nastavnici i učenici jasan je – „Želimo još!“

(Zmaj Jova Jovanović Kovin)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.