UZMI RAČUN I POBEDI: Drugo kolo nagradne igre počeće na jesen

15:16

04.04.2023

Podeli vest:

Foto: Printscreen/RTS
Foto: Printscreen/RTS

Drugo kolo nagradne igre „Uzmi račun i pobedi” počeće na jesen ove godine, a građani su u okviru nagradne igre do sada poslali ukupno 127 miliona fiskalnih računa.

Slanje računa je moguće i između dva kola, a građani u proseku i dalje dnevno pošalju oko 600.000 fiskalnih računa. Ukupan broj otvorenih naloga je skoro 927.000.

Podsećamo, umesto slanja fiskalnih računa u kovertama, građani pravo učešća ostvaruju registrovanjem računa putem mobilne aplikacije „Uzmi račun i pobedi“, koju je razvila Poreska uprava @poreska_uprava.

U drugom kolu nagradni fond će biti 10 stanova u Beogradu, a toliko stanova je dodeljeno i u okviru prvog kola.

Aplikacija „Uzmi račun i pobedi“ dostupna je u Google Play i Apple prodavnicama. U igri mogu da učestvuju samo računi koji sadrže QR kod, a druga važna novina jeste da svaki račun može da bude dobitni – nije propisana minimalna vrednost i svaki učesnik može da registruje neograničeni broj računa.

Pravo učešća imaju svi punoletni građani sa prebivalištem ili boravištem u Republici Srbiji, a procedura registracije za učešće je vrlo jednostavna. Nakon preuzimanja i instaliranja aplikacije, potrebno je da se napravi korisnički nalog. Neophodno je uneti broj mobilnog telefona, ime i prezime, mesto, adresu i broj lične karte i označiti polja koja potvrđuju da je reč o punoletnoj osobi i da prihvata pravila nagradne igre i privatnosti. Nakon klika na dugme „Registracija“, učesnik će na broj mobilnog telefona dobiti SMS poruku sa kodom koji je potrebno uneti u aplikaciju i završiti kreiranje profila. Svaki građanin, pored svog, u aplikaciji može da otvori još četiri naloga primera radi za članove svoje porodice što će olakšati starijim osobama i drugim licima kojima je potrebna pomoć s novom tehnologijom, da učestvuju u nagradnoj igri.

(Pančevac)

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.