TVITER ODLAZI U ISTORIJU Ilon Mask promenio ime i logo popularne društvene mreže! Ovo nisu jedine promene koje nas očekuju! FOTO
Nakon što je Ilon Mask tvitovao o tome čitavu prethodnu noć, sajt sa popularnom plavom ptičicom polako se transformiše u nešto drugo.
X.com sada korisnike preusmerava na Twitter.com stranicu, a postavljen je i privremeni „X logo“ koji će uskoro da zameni Twitter logo sa plavom ptičicom.
Pre ovih promena, vlasnik društvene mreže Ilon Mask je proveo dosta vremena objavljujući tvitove o ovom rebrendiranju platforme.
Twitter poslovanje je već ranije preimenovano u X corp. Mask već neko vreme najavljuje da će Twitter promeniti brend, a sada su te najave polako počele da se sprovode u delo.
Kada je u pitanju logo, Mask je pinovao GIF korisnika Sojera Merita koji je ponudio to rešenje i koristiće ga privremeno.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2023
Mask je kasnije istakao da se odlučio za minimalistički logo, koji će kasnije verovatno biti rafinisan. Mask slovo X trenutno koristi kao svoju profilnu fotografiju. CEO kompanije Linda Jakarino je takođe podelila ovaj logo na mreži.
Slovo X je postalo svojevrstan sinonim za sve što je Ilon Mask dotakao poslednje dve decenije. X.com je originalno ime PayPal servisa; X se nalazi u nazivu Maskove SpaceX kompanije; Nalazi se i u imenu Tesla SUV-a; Nedavno je najavljen i X.Ai servis za veštačku inteligenciju. Prema svemu sudeći, Twitter će biti rebrendiran u X, a Mask je odlučio da iskoristi i X.com domen koji je otkupio od PayPala 2017. godine.
Na kraju, rebrendiranje Twittera će biti najjasniji pokazatelj da se više ne radi o istoj društvenoj mreži koju je Mask kupio krajem prošle godine.
X is here! Let’s do this. pic.twitter.com/1VqEPlLchj
— Linda Yaccarino (@lindayacc) July 24, 2023
Ovo nisu jedine izmene koje očekuju društvenu mrežu.
Nedavno je Twitter istakao da menja limit za broj direktnih poruka koje obični korisnici (koji nisu pretplatnici) mogu da pošalju. Tu je funkcija za verifikovane firme, koje mogu da vide integrisanu opciju za regrutovanje radnika preko LinkedIna. Mask je istakao i da će uskoro moći da se objavljuju veoma dugački i kompleksni članci pod nazivom Articles.
Jasno je da nas očekuje zanimljiv period u fazi promene brendiranja Twittera.
(Pančevac/B92)