Red ispred ED Pančevo: Građani se žale na uvećane račune

Građani se najviše žale na količinu utrošene električne energije, odnosno na očitana stanja na brojilima i astronomske račune.

17:08

27.02.2024

Podeli vest:

Banatski dobošar

Iako su merodavni iz EPS-a uveravali javnost da je proces očitavanja električne energije počeo po planu 1. januara 2024. godine, da se odvija po ustaljenoj proceduri i uz primenu aparata za očitavanje, najnovije gužve ispred njihovih šaltera za reklamacije širom Srbije, govore drugačije.

Takav je slučaj i sa Pančevom gde su gužve ogromne i gde se za reklamacije na dva dežurna šaltera stoji u redovima i po više časova, prenosi Banatski dobošar.

U razgovoru za naš portal građani su se najviše žalili na količinu utrošene električne energije, odnosno na očitana stanja na brojilima i astronomske račune.

Da podsetimo, iz Udruženja potrošača „Efektiva“ savetuju da potrošači koji sumnjaju na ispravnost iznosa na računima koje su dobili, mogu da ulože pisanu reklamaciju i da je pošalju mejlom, preporučenom poštom na adresu koja se nalazi na računu ili da odu u filijalu EPS-a sa unapred pripremljenom i potpisanom reklamacijom.

Za takvu reklamaciju na šalteru traba da se izda potvrda da je reklamacija zaprimljena.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.