KOLICA ZA KUPOVINU IMAJU KOSO DNO: Evo koji su trikovi trgovaca da pazarimo više

18:00

16.11.2024

Podeli vest:

Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

U diskontima i supermarketima ništa se ne dešava slučajno. Marketeri koriste razne trikove kako bi naveli kupce da kupe više. Nije slučajno da većina kolica za kupovinu ima nagib unazad.

Ovo ste verovatno već primetili kada posetite supermarket ili diskont: kolica za kupovinu skoro uvek su pod uglom tako da im je prednji vrh viši od kraja drške. Ovo nije slučajno, već ima konkretan razlog.

Iza nagnutih kolica je suptilan trik koji nastoji da podstakne kupce da plasiraju više proizvoda, kupujući više i na kraju povećavajući prodaju.

Percepcija obilja
Dok kupujete, gurate kolica ispred sebe, gledajući pravo napred ili u stranu. Usled naginjanja korpe, proizvodi koje ste već kupili klize ka vama i ostaju na najnižem mestu. Ovaj efekat čini da proizvodi nestaju iz vašeg stvarnog vidnog polja ili izgledaju znatno manji. A kada se gleda sa prednje strane, nagnuto dno kolica čini ih većim i prostranijim.

Dakle, ako su kolica još relativno prazna, može da se stvori utisak da je kupcu potrebno više proizvoda da bi je napunio i tako postigao osećaj sitosti i zadovoljstva. Ova percepcija na kraju dovodi do toga da kupci kupuju više proizvoda nego što su prvobitno planirali.

(Kurir)
POKAZATELJ VELIKE BLISKOSTI Dačić o razgovoru Vučića i Trampa: Mali broj lidera može da razgovara sa njim

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.