Okončana višemesečna blokada Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja: Većina studenata se vratila nastavi

12:26

16.04.2025

Podeli vest:

Foto: Wikipedia

Nakon višemesečne blokade, studenti Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja Univerziteta u Novom Sadu uključili u online nastavu, čime je u praksi omogućen nesmetan nastavak rada.

Saopštenje prenosimo u celosti:

– Obaveštavamo vas da se većina aktivnih studenata Fakulteta sporta i fizičkog vaspitanja Univerziteta u Novom Sadu uključila u online nastavu, čime je u praksi okončana višemesečna blokada rada Fakulteta.

Uprava Fakulteta izražava zahvalnost i poštovanje studentima koji su pokazali odgovornost i posvećenost svom obrazovanju, ali i hrabrost da se u ovako složenoj situaciji, pod brojnim pritiscima i usled širenja netačnih informacija, vrate nastavnim obavezama i doprinesu normalizaciji rada Fakulteta. Takođe, zahvaljujemo nastavnicima i saradnicima koji su omogućili nesmetan nastavak nastavnog procesa.

Pravo na obrazovanje je osnovno pravo svakog studenta i Fakultet će nastaviti da ga dosledno štiti, uz poštovanje akademskih standarda i zakonitosti.

Zbog širenja netačnih i zlonamernih informacija od strane pojedinih aktera blokade, pozivamo sve članove akademske zajednice da se oslanjaju isključivo na zvanične informacije objavljene putem sajta i zvaničnih kanala Fakulteta.

Pozivamo i sve preostale studente koji još uvek učestvuju u blokadi da se vrate nastavi, učionici i zajedničkom akademskom radu. Fakultet je otvoren za dijalog i konstruktivne predloge, u cilju unapređenja kvaliteta studiranja i očuvanja akademske zajednice – stoji u saopštenju.

(nsuzivo.rs)

MINI ODMOR STIŽE: Četiri neradna dana i produženi vikend

MUP: Uhapšen Zoran Đajić, osumnjičen za ugrožavanje sigurnosti

Nastavljena sednica Skupštine Srbije

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.