NIS i Banka Poštanska štedionica predstavili svoje digitalne usluge

09:01

12.12.2023

Podeli vest:

NIS

Kompanija NIS i Banka Poštanska štedionica predstavile su nedavno na benzinskoj stanici „Novi Beograd“ zajednički portfolio digitalnih usluga koje su tokom poslednjih pet godina značajno doprinele unapređenju korisničkog iskustva na maloprodajnim objektima NIS-a. Inovativni projekti omogućili su jednostavna, brza i pouzdana rešenja prilikom plaćanja proizvoda i usluga na više od 300 NIS Petrol i Gasprom benzinskih stanica širom Srbije.

Digitalni projekti uključuju, između ostalog, mogućnost instant plaćanja IPS QR kodom na benzinskim stanicama NIS-a čiji je nosilac Narodna banka Srbije, kao i opciju podizanja gotovine uz Post Card DinaCard karticu u okviru NIS Petrol i Gasprom mreže benzinskih stanica. Takođe, od 2021. godine Banka Poštanska štedionica i NIS su po prvi put omogućili uslugu plaćanja računa uz pomoć NBS IPS QR koda, a iste godine, u saradnji sa kompanijom Visa i mogućnost korisnicima da na svim NIS Petrol i Gasprom benzinskim stanicama, uz bilo koju vrednost kupovine, podignu gotovinu uz Visa platnu karticu.

Dugogodišnje uspešno partnerstvo NIS-a i Banke Poštanska štedionica dodatno je osnaženo novom inovativnom uslugom koja je uvedena prošle godine, a reč je o mogućnosti odloženog plaćanja ili plaćanja u dve jednake rate, bez kamate, uz Post Card DinaCard karticu Banke Poštanska štedionica na svim benzinskim stanicama NIS-a.

Takođe, NIS je prvi u Srbiji omogućio plaćanje goriva na samom točionom mestu bez potrebe odlaska na kasu, uz pomoć Drive.Go mobilne aplikacije, koju je do sada preuzelo više od 300.000 korisnika.
Marija Đukić, direktorka Centra za digitalnu transformaciju i unapređenje korisničkog iskustva u kompaniji NIS, poželela je prisutnima dobrodošlicu i izrazila zadovoljstvo dosadašnjom saradnjom sa Bankom Poštanska štedionica:

„Tokom poslednjih nekoliko godina uradili smo mnogo projekata zajedno sa Bankom Poštanska štedionica. Kao lider na domaćem tržištu naftnih derivata odgovornost NIS-a je da bude i lider u segmentu digitalizacije. Danas NIS može da se pohvali portfoliom digitalnih usluga koji broji više od 100 projekata u svim biznis procesima, a bez sumnje ključni segment digitalne transformacije namenjen je upravo unapređenju korisničkog iskustva. Pažljivo osluškujemo potrebe tržišta i u saradnji sa našim partnerima idemo korak dalje u unapređenju funkcionalnosti naših proizvoda i usluga“, navela je Đukić.

Anton Čerepanov, zamenik generalnog direktora kompanije NIS, naveo je da je NIS prepoznat kao kompanija koja je posvećena stalnom unapređenju kvaliteta proizvoda i usluga jer je cilj NIS-a da stvara nove vrednosti za kompaniju kako bi uspešno odgovorili na sve zahteve i potrebe tržišta:

„Danas možemo da se pohvalimo bogatim portfoliom inovativnih usluga koje su povećale efikasnost. Slobodno možemo reći da NIS, sa partnerima, na domaćem tržištu kreira i predvodi digitalne trendove, a unapređenje iskustva potrošača je jedan od ključnih zadataka na putu naše digitalne transformacije. Nastavljamo da radimo na razvoju novih usluga za naše potrošače, a u planu je mnogo zajedničkih projekata koji će dodatno obogatiti funkcionalnost naše Drive.Go mobilne aplikacije, uz podršku naših partnera“, istakao je Čerepanov.

Ocenivši da je partnerstvo Banke Poštanska štedionica i kompanije NIS u prethodnom periodu uspešno razvijano kroz zajedničke inovativne projekte, Bojan Kekić, predsednik Izvršnog odbora Banke Poštanska štedionica istakao je da su svi dosadašnji projekti doprineli unapređenju novih tehnologija, kao i efikasnosti platnih usluga na benzinskim stanicama NIS-a, a pre svega dobrobiti korisnika tih usluga, što i jeste glavni cilj.

„To ne bi bilo moguće da nije postojalo strateško opredeljenje Narodne banke Srbije da stvori ambijent za razvoj inovativnih platnih usluga, kao i bez ekonomske, finansijske i nacionalne stabilnosti koju nam je omogućila država Srbija. Sa kompanijom NIS nastavljamo da razvijamo nove projekte, jer naši korisnici s punim pravom od nas očekuju nove i još kvalitetnije proizvode i usluge“, zaključio je Kekić.

 

(Pančevac)

KOMPANIJA NIS PODRŽALA AKCIJU „SADIMO SADA ZA BUDUĆNOST NOVOG SADA“ FOTO

 

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.