Još jedan dobitnik stana iz Pančeva
Građani se najviše žale na količinu utrošene električne energije, odnosno na očitana stanja na brojilima i astronomske račune.
Građani se najviše žale na količinu utrošene električne energije, odnosno na očitana stanja na brojilima i astronomske račune.
Iako su merodavni iz EPS-a uveravali javnost da je proces očitavanja električne energije počeo po planu 1. januara 2024. godine, da se odvija po ustaljenoj proceduri i uz primenu aparata za očitavanje, najnovije gužve ispred njihovih šaltera za reklamacije širom Srbije, govore drugačije.
Takav je slučaj i sa Pančevom gde su gužve ogromne i gde se za reklamacije na dva dežurna šaltera stoji u redovima i po više časova, prenosi Banatski dobošar.
U razgovoru za naš portal građani su se najviše žalili na količinu utrošene električne energije, odnosno na očitana stanja na brojilima i astronomske račune.
Da podsetimo, iz Udruženja potrošača „Efektiva“ savetuju da potrošači koji sumnjaju na ispravnost iznosa na računima koje su dobili, mogu da ulože pisanu reklamaciju i da je pošalju mejlom, preporučenom poštom na adresu koja se nalazi na računu ili da odu u filijalu EPS-a sa unapred pripremljenom i potpisanom reklamacijom.
Za takvu reklamaciju na šalteru traba da se izda potvrda da je reklamacija zaprimljena.