JAVNI POZIV ZA STUDENTE: Prijavite se za regresiranje troškova prevoza

10:15

08.11.2024

Podeli vest:

Foto: Pexels

Raspisan je javni poziv za podnošenje prijava za regresiranje troškova prevoza studenata za školsku 2024/2025. godinu.

– Pozivaju se zainteresovani studenti koji imaju prebivalište na teritoriji grada Pančeva, koji se školuju na teret budžeta, nemaju status zaposlenog lica, koji svakodnevno putuju na relaciji od mesta stanovanja do ustanove visokog obrazovanja, koji nisu korisnici usluge smeštaja u studentskim centrima-domovima, nisu korisnici studentskih stipendija i kredita od nadležnih ministarstava, Vlade Republike Srbije, nadležnih pokrajinskih organa uprave, Pokrajinske vlade, lokalnih samouprava, Republičkog fonda za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka, Fonda za stipendiranje darovitih studenata Univerziteta u Novom Sadu i drugih fondova, preduzeća i organizacija da podnesu zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza, navodi se na gradskom sajtu.

Ukoliko student prijavi da svakodnevno putuje na relaciji dužoj od 100 km u jednom pravcu, neophodno je da se prilikom podnošenja zahteva dostavi kopija mesečne karte na ime studenta, za navedenu relaciju.

Utvrđeno pravo na regresiranje troškova prevoza traje do kraja letnjeg semestra.

Regresiranje troškova prevoza će se vršiti od 1. oktobra do kraja letnjeg semestra.

Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza, podnosi se na posebno popunjenom i potpisanom prijavnom obrascu, koji je sastavni deo ovog javnog poziva i može se preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva uz koji se prilažu sledeći dokazi:

  • Fotokopija lične karte kao dokaz o prebivalištu za korisnika,
  • potvrda ustanove visokog obrazovanja da se student školuje na teret budžeta,
  • fotokopija prve dve strane indeksa i stranice od poslednjeg overenog semestra,
  • izjava da nije korisnik studentskih stipendija i kredita od nadležnih ministarstava, Vlade Republike Srbije, nadležnih pokrajinskih organa uprave, Pokrajinske vlade, lokalnih samouprava, Republičkog fonda za razvoj naučnog i umetničkog podmlatka, Fonda za stipendiranje darovitih studenata Univerziteta u Novom Sadu i drugih fondova, organizacija i preduzeća, overena kod javnog beležnika i da nije korisnik usluge smeštaja u studentskim centrima-domovima, overenu kod javnog beležnika (obrazac izjave je sastavni deo ovog javnog poziva i može se preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva),
  • fotokopija mesečne karte na ime studenta, ukoliko student svakodnevno putuje na relaciji dužoj od 100 km u jednom pravcu,
  • izjava o saglasnosti za obradu podataka o ličnosti, popunjena i potpisana od strane studenta.
    Rok za podnošenje prijava je 20 dana od dana objavljivanja Javnog poziva na zvaničnoj internet stranici Grada Pančeva.

Prijave na Javni poziv sa potrebnom dokumentacijom podnose se lično u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva, u kancelariji broj 20 ili na adresu: Gradska uprava grada Pančeva, Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja-za Komisiju za sprovođenje Javnog poziva za regresiranje troškova prevoza studentima grada Pančeva za školsku 2024/2025. godinu, Trg kralja Petra I 2-4, 26000 Pančevo sa naznakom „PRIJAVA NA JAVNI POZIV ZA OSTVARIVANjE PRAVA NA REGRESIRANjE TROŠKOVA PREVOZA STUDENTIMA GRADA PANČEVA ZA ŠKOLSKU 2024/2025. GODINU“.

(Pančevac)

JAVNI POZIV ZA IZBEGLICE: Prijavite se za dodelu pomoći za rešavanje stambenih potreba

VAŽNA VEST ZA IZBEGLICE: Grad Pančevo objaviće Javni poziv za dodelu građevinskog materijala

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.