OŠ „OLGA PETROV”: Mali Brestovčani se bavili uzgojem biljaka

Pripremno-predškolska grupa „Leptirići” zanimala se sejanjem biljaka, zalivanjem i brigom o njima u okviru projekta „Ljubav nas pokreće, budimo proleće! Priroda zove nas, pevamo uglas!”

10:02

02.04.2025

Podeli vest:

Foto: Privatna arhiva
Screenshot

Brestovac je nadaleko poznat po proizvodnji povrća, a uzgojem biljaka su se nedavno bavili i najmlađi žitelji tog mesta, i to oni iz zabavišta i vrtića pri Osnovnoj školi „Olga Petrov”.

Pripremno-predškolska grupa „Leptirići” zanimala se sejanjem biljaka, zalivanjem i brigom o njima u okviru projekta „Ljubav nas pokreće, budimo proleće! Priroda zove nas, pevamo uglas!”, a u svemu tome im je pomagala vaspitačica Nataša Spasić.

Ona navodi da su kroz to novo iskustvo deca imala priliku da sopstvenim čulima osete i vide kakvog je izgleda i sastava zemlja za sejanje, šta je to seme, kako se iz njega razvija klica i kako raste.

Pripremno-predškolska grupa „Pčelice”, s vaspitačicom Draganom Galijaš, takođe je učila o delovima biljaka i uslovima koji su potrebni za njihov razvoj.

Kako bi što bolje razumela ovu temu, deca su uz malu pomoć vaspitačice sadila žito, o kojem će u narednim danima brinuti i ujedno pratiti proces rasta.

„Leptirići” i „Pčelice” su svojim radovima ukrasili hol ispred prostorija u kojima borave.

I u grupi iz vrtića pod nazivom „Cvetići” mališani su, predvođeni vaspitačicom Olgom Kočić, realizovali projekat na temu „Proleće”.

Oni su temperama oslikavali cvetanje drveća, a pomoću krep-papira su pravili prve prolećne cvetove.

Ponosni na svoja mala umetnička dela, radove su izložili u holu škole.

(Pančevac/J. Filipović)

Brestovac: Mališani silno obradovali svoje mame

Banatski Brestovac: Međunarodni dan maternjeg jezika obeležen u OŠ „Olga Petrov“

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.