Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
13:58
29.05.2025
Podeli vest:
JKP Zelenilo Pančevo
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer cvećar –vrtlar u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
U Poljoprivrednoj školi ističu da po završetku ovog smera, mogu vanredno da završe neke četvrogodišnji smer i steknu dve diplome,prenosi RTV Pančevo.
U Poljoprivrednoj školi „Josif Pančić“ u Pančevu svrešeni osnovci mogu da završe četvorogoidišnji smer tehničar hortikulture, koji od nove školske godine donosi mnoge pogodnosti naročito u praktičnoj nastavi. Ipak profesorka Jasmina Dimitrijević iz ove stručne škole ističe da postoji i trogodišnji smer sa sličnim predmetima, cvećar –vrtlar.
-Ukoliko deca ne polože maturu oni mogu da upišu trogodišnji smer cvećar-vrtlar gde se izučavaju svi predmeti koji postoje i na četvrtoj godini. Treći stepen kada se završi, uglavnom ta deca do tada porstu i žele da završe i četvrtu godinu i to kod nas mogu. Oni kao vanredni učenici uplaćuju razliku i upisuju četvrtu godinu i za godinu ipo dana imaju dve diplome, cvećara-vrtlara i tehničara hortkulture
Poljoprivredna škola u Pančevu se nalazi na Novoseljanskom putu, svi zanteresovani učenici i roditelji mogu ih posetiti svakog dana u prepodnevnim satima kako bi se detaljnije upoznali sa smerovima koje nude.
– Oni mogu da nam se obrate, tu smo da im pomognemo i uputimo ih u sve. Takođe su tu i naši učenici koji su izuzetno vaspitani i koji znaju da odgvoro na svako njihovo pitanje. Takođe moram da kažem da je kod nas tolerencija na nasilje nula, kao i na sajber uznemiravanje i nasilje
Veliki broj učenika iz ove škole po zavreštku četvrodišnjeg školovanja nastavljaju studiranje u Beogradu i Novom Sadu, a mnogi počnu već posle srednje škole da rade. Najčešće otvaraju svoje agencije i bave se dekorisanjem i pravljenjem cvetnih aranžmanima za različite prilike.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Deca koja završe osnovnu školu mogu u Poljoprivrednoj školi da upišu trogodišnji smer u okviru koga uče o cveću, parkovskim površinama, prostornom uređenju zelenih površina.
Direktor PKS–RPK Pančevo, dr Marko Ćulibrk, izneo je planove rada za narednu godinu, naglasivši značaj direktne saradnje sa privrednim društvima, jačanja dualnog obrazovanja, organizacije stručnih skupova i učešća na sajmovima.
Na Međunarodni dan osoba sa invaliditetom, još jednom želimo da istaknemo da inkluzija nije samo obaveza institucija , već naš zajednički zadatak i temelj društva jednakih mogućnosti.