BRAVO PANČEVCI! SVAKA ČAST! Uspela Lidlova akcija Mala dela su velika stvar! Oko 9 hiljada porodica korisnika narodnih kuhinja širom Srbije imaće ugodnije praznike
Kompanija Lidl Srbija sprovela je kampanju pod nazivom „Mala dela su velika stvar“, u toku koje su potrošači kupovali i donirali osnovne namirnice i proizvode za kućnu i ličnu higijenu u vrednosti od preko 2.200.000 dinara, koje će Crveni krst Srbije rasporediti svojim korisnicima. Akciji doniranja u Lidlu priključio se veliki broj građana u više od 35 gradova Srbije.
Od 21. novembra do 11. decembra, koliko je trajala ova akcija, potrošači su u Lidl prodavnicama u najvećoj meri donirali osnovne namirnice poput brašna, pirinča i testenine.
Kampanja je prošla zapaženo i u Pančevu, gde su se naši sugrađani postarali da i oni na odgovarajući način pomognu najugroženijima. Doniravši namirnice u svom gradu, Pančevci su direktno doprineli uspehu ove akcije.
„Zahvaljujemo se svim našim potrošačima koji su još jednom pokazali svoju humanu i dobročiniteljsku stranu. Pored sakupljenih namirnica, našom donacijom industrijskih seckalica za 15 narodnih kuhinja po Srbiji, u kojima pojedinci dobijaju svoj često jedini obrok, pomoći ćemo oko 2,5 hiljade porodica“, izjavila je Martina Petrović, rukovodilac Korporativnih komunikacija Lidl Srbija.
Kampanja „Mala dela su velika stvar“ je ove godine po treći put sprovedena pred praznike, a identična prethodnim, donela je uspeh i pružila podršku i obroke za više hiljada naših sugrađana.
Donirane namirnice preuzeo je Crveni krst Srbije koji kroz svoju dugu istoriju od 146 godina postojanja i rada, pruža pomoć najranjivijima među nama.
„Zahvaljujemo se kompaniji Lidl Srbija na inicijativi i prilici da još jednom zajednički organizujemo ovu značajnu akciju solidarnosti. Posebnu zahvalnost dugujemo građanima koji su se uključili u akciju kupovinom nekog od preporučenih proizvoda. Zajedno ćemo olakšati živote najranjivijih među nama – porodicama koje često nisu u mogućnosti da podmire ni osnovne potrebe ishrane i održavanja lične higijene. Verujemo i nadamo se da će ovaj primer društveno odgovorne kompanije podstaći i druge da na svoj način osmisle slične akcije i time daju doprinos našoj zajednici“, izjavio je Ljubomir Miladinović, Generalni sekretar Crvenog krsta Srbije.
Akcijom „Mala dela su velika stvar“ korisnicima usluga Crvenog krsta Srbije pružena je podrška u iznosu od preko 3.000.000 dinara. Na ovaj način će oko 9 hiljada porodica, koliko se hrani u lokalni narodnim kuhinjama koje primaju donacije, imati nešto ugodnije praznike.
Dodatno, kompanija je za opremanje Narodnih kuhinja Crvenog krsta Srbije donirala i aparate u vrednosti od oko 1.100.000 dinara.