PUŠTENA U SAOBRAĆAJ ULICA BRANKA RADIČEVIĆA Vitman: Samo jedna ulica u Margiti nije asfaltirana, a to je ulica Marka Kulića! I za nju će se naći rešenje!
Projektom Javnog privatnog partnerstva rekonstruisana je ulica Branka Radičević sa kompletnom infrastrukturom, od ulice Moše Pijade do ulice Ive Kurjačkog.
U Gornjem gradu za godinu dana asfaltirano je 12 ulica i ugovoreni radovi za rekonstrukciju ulica Patrijarha Čarnojevića i dela ulice Svetozara Šemića.
Gornji grad bilo jedno od najzapuštenijih delova grada po pitanju putne infrastrukture, sa najviše ne asfaltiranih ulica, slika je danas potpuno drugačija. U Gornjem gradu je do sada asfaltirano 12 ulica u periodu od nešto više od godinu dana i ugovoreni su radovi za rekonstrukciju ulica Patrijarha Čarnojevića i dela ulice Svetozara Šemića. Radovi na rekonstrukciji saobraćajnice Branka Radičevića obuhvatili su rekonstrukciju vodovodne i fekalne kanalizacione mreže i izgradnju nove atmosferske kanalizacione mreže.
Završne radove je obišla gradska menadžerka Maja Vitman.
– Možemo biti zadovoljni da projektom privatnog partnerstva smo jako puno uradili i velika investicija ulice Branko Radičević . Takođe, rekonstrukcijom je zadržan dvosmerni saobraćaj i izgrađena je novih 74 parking mesta, uključujući i mesta za potrebe lica sa invaliditetom. Pored navedenog kompletno je urađeno popločavanje pešačkih staza, širine od 1.6 do 1.7 metara. Na slobodnom prostoru između trotoara i kolovoza, odnosno planiranih parking mesta izvršiće se ozelenjavanje nakon završenog asfaltiranja. Sutra će se izvesti radovi na horizontalnoj signalizaciji nakon čega će ulica biti puštena za korišćenje.
Radovima su izvedeni i priključci na instalacije za domaćinstva i povezivanje atmosferske na buduću mrežu sa Partijatha Čarnojevića, koja će se raditi sledeće kalendarske godine. Takođe, tema radova za sledeću godinu će svakako biri i Dimitrija Tucovića. Od ulica koja treba da se urade ostaje samo Marka Kulića, koja takođe planirana da se radi. Gornji grad danas izgleda drugačije. Privredni razvoj grada je svakako uticao i velika zanteresovanost građana je primetna, jer izvedenim radovima po pitanju putne infrastruktute i vrednost njihovih objekata je skočila, kao i zainteresovanost u ulaganja.Imam potrebu da naglasim da je projekat za ulicu Branka Radičevića više puta menjan, usaglašavan sa situacijom na terenu. Razlog tome su uslovi od imaoca javnih ovlašćenja koji su bili neispravni, odnosno nisu se gađali sa situacijom na terenu. Svakako ovo nije jedinstvena ulica gde se to dešava, gotovo sve ulice koje radimo imaju isti problem da se katastar podzemnih vodova ne slaže sa izvedenim radovima tokom decenija u nazad po pitanju podzemnih instalacija.Najvažnija stvar je da građani više neće imati problema vezano za njihove priključke, legalizaciju objekata i da sve ulice koje radimo će dobiti upotrebne dozvole. Što do sad nije bi slučaj. Radi se isključivo u skladu sa zakonom i dolazi do pomeranja roka završetka radova, jer nam je najvažnije da trend koji je bio do sad se prekine i da svi imaju jasnu situaciju projektom izvedenog objekta šta od aktivnih instalacija postoji na trenu i koje su mogućnosti građanima za neka njihova dalja ulaganja u privatne objekte.
Takođe će JKP Zelenilo ozeleniti javne površine u ovim ulicama pre puštanja u saobraćaj. Gradska menadžarka Maja Vitmna napomenula je da samo jedna ulica u Margiti nije asfaltirana a to je ulica Marka Kulića ali će se i za nju naći rešenje.
U toku tekuće godine devet je otvorenih gradilišta na šta smo ponosni, jer to nikad do sad nije bila situacija. I pored pandemije kovida 19 i energetske krize lokalna samouprava vodi računa o finansiranju i realizaciji investicija, što ukazuje na ozbiljnost i odgovornost lokalne vlasti, zaključila je Maja Vitman.