Otvorena vrata katastra: Građani 2 puta nedeljno mogu da se raspitaju za svoj predmet u RGZ

16:00

11.09.2024

Podeli vest:

Printscren/YT
Printscren/YT

Republički geodetski zavod (RGZ) pokrenuo je kampanju „Otvorena vrata katastra“ u okviru koje će biti dozvoljen prijem građana dva dana u sedmici.

Cilj kampanje je da se građanima dodatno osigura pristup informacijama, transparentnost u radu i efikasno razrešenje nedoumica u vezi sa registracijom njihovih prava nad nepokretnostima, navodi se na sajtu RGZ-a.

„Svaki građanin će moći da sve svoje nedoumice i pitanja, u vezi sa svojim predmetom ili nepokretnosti, razjasni lično u razgovoru sa rukovodiocima službi za katastar širom Srbije“, dodaje se.

U okviru kampanje, načelnici i rukovodioci svih službi za katastar širom Srbije biće na raspolaganju za prijem građana svakog utorka i četvrtka posle 13.00 časova, uz prethodno zakazivanje.

RGZ se na ovaj korak opredelio posle kritika ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Gorana Vesića da preduzeće ne komunicira direktno sa građanima.

On je dodao da ideja da se razgovara sa građanima samo dva dana nedeljno nije dovoljna.

„Nije dobro što se to radi dva dana u sedmici, jer radna nedelja traje pet dana, od ponedeljka do petka“, istakao je Vesić i dodao da će nastaviti da insistira na tome da građane primaju svaki dan, kako bi mogli u direktnoj komunikaciji sa katastrom da raščiste šta se dešava sa njihovim predmetima, a ne samo preko ovlašćenih predstavnika koji im tu uslugu naplaćuju.

Vesić je istakao i da će do kraja nedelje formirati komisiju za sprovođenje nadzora nad radom RGZ, koja će utvrditi stanje u katastru.

„Ja ću sa izveštajem komisije upoznati Vladu Srbije, a nakon toga i javnost, i tada ću predložiti mere iza kojih će Vlada Srbije stati. Do tada, dobro je da primaju građane, makar dva dana, a moja im je preporuka da to rade svih pet radnih dana“, zaključio Vesić.

(RT)

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.