EVO KAKO NAS TRGOVCI VARAJU U MESARAMA: Bivši zaposleni otkrio 3 trika koje kupci ne provaljuju nikad

11:00

16.11.2024

Podeli vest:

pexels-federico-arnaboldi

Nije redak slučaj da nas zaposleni u mesarama varaju raznim trikovima kojih često nismo ni svesni. Svako od nas je bio svedok bar jednom u životu ovakve ili slične situacije. U pitanju su različiti trikovi, a najčešće prevare se dešavaju sa mesom i suhomesnatim proizvodima.

Dodavanje gramaže postalo je skoro uobičajena pojava. Treba obratiti pažnju i kada se radi o većoj gramaži mesa ili suhomesnatih proizvoda, jer je tada mnogo teže uočiti prevaru. Kada kupci otkriju da su zakinuti na gramaži, najčešća opravdanja trgovaca su da je sve do vage.

Prelepljivanje deklaracija

I ovo je jedna od čestih pojava u marketima i mesarama. Najčešće se dešava na mesu, čest slučaj da cena određenog proizvoda bude različita na kasi i na pultu, zbog toga je potrebno obratiti dodatnu pažnju.

U cenu uračunati i papir i plastična ambalaža

Još jedan od trikova je da kada mesari mere meso često ispod papira stave komad nečega, na primer plastične ambalaže, pa samim tim i gramaža bude veća, a u cenu su uračunati i papir i plastična ambalaža. Kupci često ne proveravaju gramažu, ni u prodavnici, a ni kod kuće.

Mesar otkrio trikove kako varaju ljude, pa dao otkaz

Bivši mesari oglasili su se ranije i na društvenim mrežama i otkrili sve trikove varanja kupaca u mesarama.

– Da znate, meso dolazi istovareno s vodom, tako da, ako vam narežu kilogram šnicli i dođete kući i stavite u frižider, nakon nekoliko sati neće biti jedan kilogram, jer meso kalira. Imaju i foru s vagom. Ispod papira uvek stave komad nečega da gramaža bude veća jer tako šef objekta u kom kupujete stavlja sebi bonus u džep”, komentarisao je čovek koji je zbog tih stvari dao otkaz u mesari.

(Espreso)

PUBLIKA UŽIVALA U IGRI I PESMI: Održan 24. Etno glas u Pančevu

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.