JAVNI POZIV ZA SREDNJOŠKOLCE: Prijavite se za regresiranje troškova prevoza
Zainteresovani učenici/ roditelji mogu da podnesu zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika koji redovno pohađaju srednje škole na teritoriji drugog grada/opštine, za školsku 2024/2025. godinu.
Zahtev za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, podnosi se na posebno popunjenom i potpisanom obrascu, koji se može preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave grada Pančeva i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva www.pancevo.rs i uz koji se prilažu sledeći dokazi:
- izvod iz MKR za učenika,
- fotokopija lične karte roditelja, odnosno drugog zakonskog zastupnika učenika ili fotokopija lične karte učenika ukoliko je učenik punoletan,
- potvrda srednje škole o upisu i redovnom pohađanju nastave učenika,
- izjava da učenik nije korisnik usluge smeštaja u učeničkim centrima-domovima, overena kod javnog beležnika,
- potvrda Policijske uprave Pančevo o prebivalištu učenika,
- izjava o davanju saglasnosti za obradu podataka o ličnosti, popunjena i potpisana od strane podnosioca prijave.
Pravo na regresiranje troškova prevoza učenika utvrđuje se u formi potvrde i priznaje se u nominalnom iznosu koji će gradonačelnik utvrditi posebnim aktom, a isplaćuje se dva puta godišnje, za svako polugodište, na namenski račun otvoren na ime roditelja, odnosno punoletnog učenika, otvoren po nalogu sekretarijata Gradske uprave Grada, nadležnog za poslove u oblasti finansijske podrške porodici sa decom.
Potvrde srednje škole o upisu i pohađanju nastave učenika podnose se dva puta godišnje i to na početku nove školske godine i na početku drugog polugodišta.
Javni poziv će biti objavljen u nedeljnom listu„Pančevac“ A.D. i na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva i otvoren 15 dana od dana njegovog objavljivanja na zvaničnoj stranici internet prezentacije Grada Pančeva.