POTROŠAČI OPREZ Nova onlajn prevara kruži Srbijom

13:00

06.12.2024

Podeli vest:

Foto: Pexels

Sajber prevare prilikom onlajn kupovine sve su učestalija pojava, naročito oko praznika ili Crnog petka kada potrošači žure da pazare artikle koji su na sniženju.

U toj trci za uštedu mnogi nasednu za prevare sajber kriminalaca, a na jednu takvu upozorio je lanac prodavnica odeće H&M. Naime, na svojim društvenim mrežama švedski modni brend je upozorio na prevaru koja se tiče novogodišnje jelke i ukrasa koji se navodno prodaju na sajtu koji liči na sajt H&M.

– Obaveštavamo vas da se pojavila lažna ponuda na društvenim mrežama, pod nazivom Božićna jelka H&M, koja navodno prodaje H&M novogodišnje jelke i ukrase po ceni od 1169 RSD. Ovim bismo želeli da naglasimo da ovo nije zvanična stranica i ponuda našeg brenda, te da je u pitanju aktivnost čiji je cilj obmana. Molimo vas da obratite pažnju i da kupujete samo sa zvanične H&M stranice, ili u našim prodavnicama. Kompanija je preduzela sve potrebne korake kako bi se sprečila dalja zloupotreba kupaca i zaštitio integritet brenda – navedeno je na stranici modnog lanca.

Sajber prevare prilikom kupovine na internetu su sve češći problem u eri digitalizacije, a mogu rezultirati finansijskim gubicima i krađom ličnih podataka.

Kreiraju se sajtovi ili profili na društvenim mrežama koji izgledaju kao legitimne prodavnice, ali nakon uplate proizvodi nikada ne budu isporučeni. Često se nude proizvodi po izuzetno niskim cenama kako bi privukli kupce, prenosi Bizlife.

Takođe, jedan od vidova prevara je i kada kupci dobijaju e-mailove ili poruke koje izgledaju kao da dolaze od poznatih trgovaca, sa linkovima ka lažnim sajtovima gde unose svoje podatke o platnim karticama i na taj način bivaju prevareni.

(Bizlife)

SRBI, PAZITE SE! Hara nova SMS prevara – jedan pogrešan potez može mnogo da vas košta

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Pre postavljanja komentara, molimo pročitajte i složite se sa uslovima korišćenja


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.