POLOVNJAK SE LAKŠE PRODA AKO JE U NEKOJ OD OVE TRI BOJE: Evo zašto je farba često presudan faktor
Ukoliko prodajete automobil i želite da to obavite što pre, bilo bi dobro da je on beo, siv ili crn jer su polovnjaci u tim bojama najtraženiji, a za to postoji i sasvim opravdan razlog.
Kako pokazuju podaci portala carVertical, 32,9 odsto svih polovnih automobila provereno putem njihovog servisa su bili sive boje, 14,6 odsto bilo je bele boje, a oko 29,7 odsto crne.
Kako ističu, ista tendencija može da se primeti širom Evrope, gde su monohromatske boje vozila najpopularnije.
-Monohromatske boje su tu na dug period. Bela, srebrna, siva i crna su popularne širom sveta. Plava vozila su popularan izbor u 2023. godini, dok su ostale boje preplavljene konzervativnim alternativama – kaže Mataš Buzelis, stručnjak za automobile i direktor komunikacija u carVertical.
Zašto je bitno da je polovan automobil crn, siv ili beo?
Siva, crna ili bela boja, objašnjavaju, su praktičnije, lakše za održavanje i ne zahtevaju previše pažnje, što je važno svakom vlasniku automobila.
Ipak, sa druge strane, vozači su u istraživanju ove kompanije potvrdili da ne preferiraju ni tamnije boje, jer privlače toplotu, prašinu i prljavštinu, pogotovo na „južnijim“ tržištima.
(Pančevac/Informer)